Voedingsanalyse

Voeding tijdens wedstrijden

Voedingsanalyse

Optimaliseer je voedingspatroon

Een goed en gezond voedingspatroon kan grote invloed hebben op uw trainingen. Het ondersteunt u tijdens intensieve trainingen terwijl het de kans op ziekte of blessures kan verkleinen. Goede voedingskeuzes kunnen er ook voor zorgen dat het lichaam zich sneller en beter aanpast aan de trainingen zonder dat de trainingsintensiteit of trainingsomvang omhoog gaat. Tenslotte is een goed voedingspatroon ook belangrijk in de voorbereiding op wedstrijden en het herstel erna.

Een voedingsanalyse is geschikt voor personen die hun voedingspatroon volledig willen optimaliseren om top prestaties tijdens trainingen of wedstrijden na te streven. Voor de voedingsanalyse moet u drie dagen alle voeding en drank die u inneemt noteren, instructies hiervoor ontvangt u bij aanvang van de analyse. Het is mogelijk om uw progressie op een later moment te evalueren en waar nodig kan het één en ander aangepast worden.

  • Analyse van de dagelijkse calorie inname aan de hand van het driedaagse voedingsdagboek
  • Analyse van de macro- en micronutriënten in uw voeding
  • Analyse van de persoonlijke voedingsbehoefte om de prestaties te optimaliseren
  • Advies om uw voeding- of gewichtsdoelstellingen te behalen
  • Er wordt rekening gehouden met persoonlijke voorkeuren
  • Contact via e-mail, telefoon of Skype
  • Alles wordt uitgewerkt in een persoonlijk document
Neem direct vrijblijvend contact op
Vind je dit artikel leuk? Deel het dan met je vrienden!